کارتن بسته بندی پسته

تولید، فروش وابعاد کارتن ،جعبه مرسولات پستی و کارتن های خام آماده

کارتن بسته بندی پسته

۱۶۴ بازديد
 
کارتن بسته بندی پسته

تولید کارتن بسته بندی پسته در انواع خام دریایی تازه شامی کوهی اکبری وحشی و انواع دیگر آن به صورت لمینتی انجام می شود که این نوع مناسبترین نوع برای صادرات است 

با توجه خاصی که سالهای اخیر به مساله بسیار مهم صادرات غیر نفتی نشان داده می شود. اهمیت بسته بندی و ارسال تولیدات خشکبار داخلی به صورت بهداشتی و مناسب بیش ار پیش جلوه می نماید. میدانیم که صادرا در معرض رقابت شدید دیگر کشورها قرار دارد که سالیان درازی در این زمینه فعالیت می کنند و از پیشینه و تجربه کافی در مورد بازاریابی و جلب مشتری برخوردارند.

 

مرغوبترین پسته داخلی اگر با بسته بندی غیر بهداشتی و ظاهر مناسب و مواد پوششی با کیفیت پایینی عرضه شوند، سوء توجه مشتریان خارجی را جلب کرده و در بساط عرضه جای خود را به محصولات صادراتی دیگر کشورها خواهند سپرد. زیرا مؤسسات صادراتی بیگانه به طور روزمره در بهبود روش های عرشه فرآورده های خود می کوشند و علاوه بر تبلیغات همه جانبه و استفاده از همه فنون و ریزه کاری های بازاریابی و ایجاد این باور در خریدار که تنها تولیدات ارائه شده از سوی یک موسسه خاص قابل اعتماد است.

تولیدات خود را به طوری زیبا و تمیز و بهداشتی به بازار می فروشند که در کوتاه مدت دیگران را از میدان رقابت خارج می کنند و این وضعیت در همه مناطق جهان دیده می شود. به هر حال پسته یکی از انواع خشکبار گران قیمتی است که به بازارهای خارجی صادر می شود و به میزان زیادی هم در داخل کشور به مصرف می رسد و بدون توجه به امر بسته بندی پسته نخواهیم توانست بازارهای مورد نظر را بدست آوریم .

ایران پک در همین راستا جهت بالابردن کیفیت بسته بندی شما آماده ارائه خدمات مشاوره به صورت کاملا رایگان می باشد.

کارتن بسته بندی پسته به صورت لمینتی و برش به صورت قالبی ( دایکاتی ) بهترین نمونه کارتن را برای شما رقم خواهد زد.

جهت مشاوره و یا سفارش کارتن بسته بندی پسته می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09158087919

تلگرام: 09150279793

 
 
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.