انواع بسته بندی خرمای صادراتی

تولید، فروش وابعاد کارتن ،جعبه مرسولات پستی و کارتن های خام آماده

انواع بسته بندی خرمای صادراتی

۱۹۶ بازديد
 

انواع بسته بندی خرمای صادراتی شامل کارتن خرما با جنس های ایفلوت سه لایه و پنج لایه می باشد با چاپ مستقیم روی کارتن و یا لمینت کردن پوستر روی کارتن که به صورت دایکاتی تولید می شود

خرما یکی از پرسود ترین محصولات کشاورزی در جنوب و جنوب شرق ایران محسوب میشود که کشاورزان زحمتکش برای رساندن این محصول با ارزش به دست مشتریان خود بایستی آنها را بسته بندی کنند.

انواع بسته بندی خرما صادراتییکی از متداولترین نوع بسته بندی بسته بندی خرما در جعبه های 700 گرمی می باشد که معمولا از دو قسمت کفی و سری تشکیل می شود، جنس قسمت کفی ایفلوت می باشد و سری این نوع بسته بندی از نوع مقوای پشت توسی. معمولا هر 12 جعبه در یک کارتن قرار می گیرد که به آن جعبه مادر نیز می گویند.

 

نوع دیگر بسته بندی خرما در جعبه های 2 یا سه کیلویی می باشد، معمولا این نوع کارتن ها به صورت کارتن ساده تولید می شود که یا روی آن به صورت مستقم چاپ میخورد و یا یک پوستر روی آن لمینت می شود.

 

نمونه دیگر بسته بندی خرما در کارتن های 5 و 10 کیلویی می باشد. این نوع کارتن ها را معمولا به سبک کارتن موزی یا تلسکوپی می سازند تا در زمان انبارداری و جابجایی کارتن خراب نشود.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت تولید انواع کارتن های بسته بندی خرما می توانید با ما در تماس باشید

09150279793 تلگرام

09158087919 تماس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.