کارتن بسته بندی میوه خشک

تولید، فروش وابعاد کارتن ،جعبه مرسولات پستی و کارتن های خام آماده

کارتن بسته بندی میوه خشک

۱۸۷ بازديد
 

شرکت کارتن سازی ایران پک مشهد تولید کننده انواع کارتن بسته بندی میوه خشک به صورت دایکاتی لمینتی و چاپی در تیراژ مورد نیاز شما تولید کنندگان عزیز

خرید کارتن بسته بندی میوه خشکیکی از دقدقه های تولید کنندگان میوه خشک که به صورت تولید انبوه و یا در حد محدودی تولید میوه خشک دارند بحث بسته بندی این محصول مقوی است. در این جا این نوید را به شما می دهیم که شرکت ایران پک به عنوان تنها حامی شرکت های نوپا در کشور آماده تولید کارتن بسته بندی میوه خشک در حد نیاز شما می باشد.

شما تولید کننده عزیز می توانید بسته به نیاز خود از 100 تا 100 هزار کارتن سفارش دهید بدون دقدقه و استرس و بدون نیاز به سرمایه گذاری بالا، یادتان باشد که ما حمایتتان خواهیم کرد

کارتنی که در عکس روبرو ملاحظه میکنید مربوط به کارخانه تولید میوه خشک در مشهد می باشد.

 

جهت ثبت سفارش و یا استعلام قیمت با شماره های زیر در ارتباط باشید.

همراه: 09158087919

تلگرام: 09150279793

ثابت: 05136021825

تولید میوه خشک (3 روش و 7 دستور عالی)

میوه های خشک شده مثل سیب، موز، زردآلو، آلو و توت فرنگی، همگی میان ‌وعده ‌هایی سالم و دلچسب هستند که می توانید آنها را به میوسلی صبحانه تان اضافه کنید یا حین حرکت و رفتن به این طرف و آن طرف آنها را میل کنید. بچه‌ها هم عاشق میوه های خشک هستند.

میوه های خشک چه ضرری دارند؟

این میوه ها جزء خوراکی های لوکس محسوب می شوند و قیمت آنها تا حدودی بالاست. در ضمن در اغلب موارد ماده نگهدارنده دی اکسید گوگرد به آنها اضافه می شود.

حساسیت به گوگرد ممکن است برای کسانی که آسم دارند دردسرساز باشد؛ پس بهتر است به جای اینکه دنبال برندهای بزرگ بگردید همیشه به مواد تشکیل‌دهنده محصول نگاه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.