فروش کارتن زغال لیمو

تولید، فروش وابعاد کارتن ،جعبه مرسولات پستی و کارتن های خام آماده

فروش کارتن زغال لیمو

۱۴۵ بازديد
 

فروش کارتن زغال لیمو
کارتن زغال لیمو یکی از پر فروش ترین بسته بندی هایی است که در بازار یافت می شود. از مدل،اندازه و ابعاد این کارتن می توان برای بسته بندی محصولات دیگری هم استفاده نمود.

زغال لیمو برای استفاده های متنوعی مورد مصرف قرار می گیرد که مصرف بیشتر آن برای مواد غذایی مانند رستوران ها و کبابی ها و برای استفاده های دخانیاتی نیز مورد استقبال قرار گرفته است.
کارتن زغال
برای اینکه بتوان محصولاتی مانند زغال را به فروش بالا رساند و کیفیت آنرا به نوعی در چشم مشتریان خوب نشان دهند، آنرا در بسته بندی هایی زیبا و طراحی هایی مدرن جای می دهند تا بتوانند با قیمتی مناسب عرضه کنند.

در گذشته زغال را در بسته های پلاستیکی بسته بندی می کردند و در بازار معمولا همین روش رایج بود. اما با توسعه کارتن و مقوا، این نوع بسته بندی ها تغییر کرد و به شکل های متنوع و زیبایی خود را نمایان کردند.
این کارتن ها در وزن ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند که بسته به نیاز مشتری سایز و نوع کارتن آن مشخص می شود. برای بدست آوردن طرح مورد نظر می توان از تولید کنندگان درخواست نمود تا نمونه های قبلی را نشان دهند تا با در نظر گرفتن آن نمونه ها طرح جدیدی را تولید نمایند


جهت استعلام قیمت و یا سفارش با ما در ارتباط باشید

 

شماره همراه: 09158087919

تلگرام: 09150279793

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.