ده اشتباه بزرگ در اسباب کشی - ایران کارتن

تولید، فروش وابعاد کارتن ،جعبه مرسولات پستی و کارتن های خام آماده

ده اشتباه بزرگ در اسباب کشی - ایران کارتن

۱۸۱ بازديد
 

ایران کارتن: به منظور داشتن اسباب کشی بی دردسر حتما از ده مورد زیر اجتناب کنید


1 - سپردن کارهای حساس به دیگران
اینکه اسباب کشی را خودتان انجام دهید و هزینه کمتری داشته باشید و یا به شرکت های اسباب کشی بسپارید خیلی فرق می کند ، شرکت ها با تریلر بدون دخالت شما لوازم تان را جا به جا می کنند ، هزینه بیشتری دارند ولی راه خوبی است اما به شرطی که بسته بندی شکستنی ها را به آنها نسپارید . 
 
کارتن سازی در مشهد
 
 
2 - نگهداشتن لوازم بی استفاده 
با خودتان صادق باشید، اسباب کشی فرصت مناسبی است که از شر چیزهای را که نیاز ندارید خلاص شوید ، مغلوب احساساتان نشوید و آنها را دور بریزید. 
اسباب کشی
 
 
 
3 - استفاده از تجهیزات بی کیفیت برای بسته بندی 
اگر برای بسته بندی از کارتن بازیافتی استفاده کنیم به محیط زیست کمک کرده ایم اما تهیه کارتن پاره با لکه مواد غذایی از سوپرمارکت ایده خوبی برای اسباب کشی نیست. آنها ضعیف و گاهی اوقات بسیار کثیفند. خرید کارتن تمیز و محکم در واقع سلامت لوازم شما را تضمین می کنند . همچنین تهیه نوار چسب کاغذی ، پلاستیک حباب دار، پتو ، پلاستیک ضخیم به منظور بسته بندی  ظروف شکستنی ، گاز، مبلمان و یا آیتم های حجیم مانند کوسن و ... را در نظر بگیرید. البته وقتی که کارتان تمام شد ، شما هم می توانید کارتن ها را بازیافت کنید. 
کارتن خالی
 
 
4 - جابجایی بیهوده اسباب های سنگین 
بدترین حالت این است که بسته ها درست چیدمان نشوند و برای انتقال لازم باشد چند بار جای آنها را عوض کنید ، برای دسترسی آسان به بسته های مختلف در چیدمان آنها دقت کنید.
کارتن خالی جهت اسباب کشی
 
 
5 - نچسباندن برچسب یاداشت محتویات کارتن
چسباندن برچسب روی بسته ها ، حداقل در دو سمت (البته در هر چهار سمت بهتر می باشد) و استفاده از ماژیک پر رنگ ، کار پیدا کردن لوازم را در انتهای کار آسان می سازد. 
توضیحات روی کارتن
 
 
6 - گم شدن ابزار و دستکش کار در بسته ها
ابزار ها باید آخر از همه بسته بندی شوند زیرا زودتر از همه به آنها نیاز دارید . احتمال دارد هنگام انتقال مبلمان به داخل خانه لازم باشد درب را از لولا خارج کنید و آنجاست که به ابزار نیاز دارید. 
کارتن ابزار
 
 
7 - بلند کردن بسته ها
اشتباهی بزرگ! قدرت نمایی نکنید و از چرخ دستی برای جا به جایی بسته ها استفاده کنید تا به کمرتان آسیب وارد نشود. 
ابعاد کارتن
 
 
8 - سهل انگاری در بسته بندی  و چیدمان
خرید طناب و تسمه جهت تقویت کارتن ها هنگام حمل و نقل یا بستن چند کارتن کوچک به همدیگر، همچنین بستن کشوها جهت جلوگیری از باز شدنشان در داخل کامیون را فراموش نکنید. 
توجه داشته باشید چیدمان داخل کامیون طوری باشد تا بسته ها هنگام حرکت جا به جا نشوند، ضمنا هنگام چیدمان داخل کامین ترمز های ناگهانی و پیچ های شدید را در نظر بگیرید پر کردن فضای پایین با بسته های بزرگ و داشتن ارتفاع یک دست از اصول چیدمان می باشد. 
چیدن کارتن اسباب کشی
 
 
9 - قرار دادن بسته های سنگین در بالا 
نکته ای ساده  که بسیار فراموش می شود . کارتن های سنگین تر را روی زمین قرار دهید تا در اثر سنگینی آنها کارتن های پایینی خراب نشوند.
کارتن بسته بندی
 
 
10 - غفلت از وضعیت آب و هوا 
اگر روز آفتابی داشته باشید فوق العاده است اما احتمالش هست که برنامه ریزی شما برای اساس کشی که از هفته ها یا ماه ها قبل انجام شده مصادف شود با شرایط نامساعد جوی . تهیه پلاستیک و برزنت به منظور پوشش وسایل در بارندگی فراموش نشود.
بارندگی در اسباب کشی
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.