خرید فروش تولید کارتن بسته بندی کشمش در مشهد

تولید، فروش وابعاد کارتن ،جعبه مرسولات پستی و کارتن های خام آماده

خرید فروش تولید کارتن بسته بندی کشمش در مشهد

۱۷۳ بازديد
 
خرید فروش تولید کارتن بسته بندی کشمش در مشهد

برای اطلاع از قیمت خرید فروش تولید کارتن بسته بندی کشمش در مشهد و شهرهای قوچان درگز بجنورد اسفراین شیوارن کاشمر بردسکن و دیگر شهرهای استان می توانید با شرکت کارتن سازی ایران پک در مشهد تماس حاصل نمایید

کشمش چند سالی است به عنوان یک محصول پرفروش جای خود را در دل خانه های مردم باز کرده است و جایگزین قند که باعث ایجاد بیماری های مختلفی می شود شده است. کشمش در انواع مختلفی وجود دارد که ما در این صفحه فقط در مورد بسته بندی این محصول حرفی برای گفتن داریم.

قیمت خرید فروش تولید کارتن بسته بندی کشمش در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان

کارتن کشمش را میتوان در مدل ها و وزن های مختلفی تولید کرد ولی ما در مورد پرفروش ترین و عمومی ترین نوع آن صحبت داریم، کارتن های 3 کیلویی و 5 کیلویی پر مصرفترین نوع بسته بندی کشمش است که معمولا از کارتن سه لایه برای این وزن استفاده می شود.

برای زیبایی بیشتر کارتن کشمش در وزن های پایین از قالب برای برش کارتن استفاده میشود و روی کارتن را نیز پوستر میچسبانند، به این فرایند کارتن کشمش کارتن لمینتی و دایکاتی می گویند و جزو شیکترین نوع کارتن محسوب میشود که برای ویترین فروشگاهها بسیار مناسب است.

کارتن و بسته بندی کشمش برای صادرات خیلی خیلی مهم است پس سعی کنید با یک هزینه جزئی روی پوستر کارتن سلفون هم کشیده شود، سلفون باعث براق شدن و ضد آب شدن پوستر می شود و از سویی استحکام کارتن را نیز افزایش می دهد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارتن بسته بندی کشمش با شماره های زیر در ارتباط باشید.

همراه: 09158087919

تلگرام: 09150279793

 
 
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.