کارتن موزی برای اسباب کشی در مشهد

تولید، فروش وابعاد کارتن ،جعبه مرسولات پستی و کارتن های خام آماده

کارتن موزی برای اسباب کشی در مشهد

۱۹۷ بازديد

یکی از مهمترین دغدغه ها در زمان جابجایی منزل و یا شرکت بسته بندی وسایل است که اکثرا کارتن موزی برای اسباب کشی را به شما پیشنهاد می دهند بدون اینکه از عوابق آن اطلاعی داشته باشند

کارتن موز برای اسباب کشیدر این مقاله کوتاه میخواهیم شما را با بهترین روش بسته بندی وسایل منزل و یا شرکت آشنا کنیم تا با مشکلاتی مواجه نشوید که جبران آن ماه ها طول بکشد و درگیر یک سری مسائل دیگر شوید.

بگزارید با یک اتفاق که سه سال گذشته برای ما اتفاق افتاد شما را راهنمایی کنیم، در سال 93 و 94 ما کارتن موز و کارتن چیپس و پک را برای اسباب کشی به مشتریان خود پیشنهاد می دادیم البته از نوع دست دوم ولی سالم ( به دلیل قیمت ایینتر نسبت به نو ) تا اینکه یکی از مشریان ما با ما تماس گرفت و کلی جر و بحث و بد و بیراه که زندگی من را  ( ساس ) پر کرده است، ساس حشره ای است بسیار بسیار موزی که با دردسر خیلی خیلی زیاد مجبور به کشتن آن خواهید شد تا حدی که مشتری ما مجبور به آتش کشیدن دشک ها و پتو ها و گذاشتن مبلمان خود به مدت یک هفته روی پشتبام جلوی تابش مستقیم نور آفتاب شد. سرتان را به درد نیاورم 2 میلیون تومان خسارت دادیم + کلی سم و کارگر و... .

از آن زمان به بعد تحت هیچ شرایطی از کارتن موز برای اسباب کشی استفاده نمی کنیم و به شما هم پیشنهاد می کنیم این کار را نکنید.

کارتن موز از کشوری دیگر می آید و خواه و ناخواه حشرات مختلف داخل کارتن وجود خواهند داشت چه در خارج از کشور و چه داخل کشور در انبارها، کانتینرها، میدان بار و تره بار و در نهایت در میوه فروشی محل حشرات مختلف به داخل آن نفوظ و تخمگذاری می کنند.

البته این را هم میدانید که کارتن موز ممکن است دو یا سه دست در منازل هم بچرخد پس سری که درد نمیکند را دستمال نبندید و از کارتن نو استفاده کنید.

همه اینها را گفتیم تا از ما خرید کنید بله گاهی اوقات باید انسان ها را از واقعیت هایی که تا بحال ندیده اند ترساند ما دیده ایم و از شما تقاضا داریم شما این اتفاقات را تجربه نکنید.

 

جهت خرید کارتن های نو و کاملا بهداشتی ایران پک برای اسباب کشی با ما تماس بگیرید

همراه: 09158087919

تلگرام: 09150279793

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.